Nowoczesne
planowanie produkcji
Nowoczesne planowanie produkcji w Twoim przedsiębiorstwie z Plan-de-CAMpagne
Plan-de-CAMpagne wdrażany jest na polskim ryku przez firmę Datacomp, która już od 25 lat zatrudnia wysoko wykwalifikowaną kadrę inżynierską.
Każdy klient ma możliwość skorzystania z opieki technicznej, po zakupie programu. Polega ona głównie na pomocy telefonicznej, a także zapewnia bezpłatny dostęp do aktualizacji nowych wersji programu, pojawiających się w trakcie trwania opieki. Dzięki temu klient może uzyskać pomoc od naszych wdrożeniowców w razie jakichkolwiek problemów lub pytań, które mogą się pojawić podczas obsługi nowo wdrażanego systemu w firmie.
Wdrożenie systemu Plan-de-CAMpagne w przedsiębiorstwie, składa się z kilku ważnych etapów. Poniżej przedstawiono najważniejsze z nich:
1. | Prezentacja Systemu | Odbywa się bezpośrednio u klienta lub ewentualnie poprzez połączenie online. Polega na przedstawieniu w pełni funkcjonalnego systemu, tak, aby klient mógł uzyskać informacje na temat działania systemu oraz dowiedzieć się, jakie funkcje system mógłby obsługiwać w jego firmie. | Rozpoczęcie |
2. | Audyt Przedwdrożeniowy | Etap ten obejmuje analizę wszystkich procesów zachodzących w przedsiębiorstwie, w celu jak najlepszego dopasowania modułów dla danej firmy. Następuje zebranie informacji niezbędnych do optymalnej konfiguracji systemu, takich jak listy danych oraz ilość osób mających korzystać z oprogramowania. Na tym etapie mają miejsce także rozmowy z pracownikami, którzy również przedstawiają swoje oczekiwania wobec systemu. |
Etap wdrożenia |
3. | Rachunek ROR (stopa zwrotu oprogramowania) | Analiza zwrotu zainwestowanego wkładu finansowego oraz czasu na wdrożenie programu. | |
4. | Instalacja Systemu | Instalacja to jeden z ważniejszych etapów. Nasi wdrożeniowcy udają się do firmy i dokonują instalacji systemu. Wersja programu zostaje wcześniej przygotowana w oparciu o zebrane na wcześniejszych etapach dane, tak, aby w jak największym stopniu spełniała wymagania firmy. | |
6. | Konsultacje | Etap ten obejmuje dodatkowe szkolenia w firmie, prowadzone w celu jeszcze lepszego dopasowania systemu do danej firmy, na przykład poprzez dodatkowe aplikacje. | Rozpoczęcie pracy z systemem |
7. | Okres opieki technicznej | Poprzez opiekę techniczną, utrzymywany jest stały kontakt z klientem, tak, aby można było odpowiadać na wszelkie pytania klienta, oraz rozwiązywać ewentualne problemy podczas użytkowania systemu. | Rozpoczęcie pracy z systemem |
monitoring tego, co się dzieje na hali produkcyjnej, przebieg poszczególnych procesów, kontrola jakości
śledzenie przebiegu procesu produkcji oraz ocena i szacowanie ryzyka dla danego zlecenia
co, gdzie, kiedy – wszystko na wykresie Gantta, identyfikacja materiałów, ich numerów, ilości tego gdzie i jak użyte i itp.
ustalanie priorytetów poszczególnych projektów, określenie maszyn, na których ma być realizowany proces (analiza obciążenia maszyn w danym dniu, tygodniu pracy)
ręczne lub automatyczne, przy użyciu czytników kodów kreskowych, rejestracja czasu pracy pracowników
automatyczne zamawianie materiałów koniecznych do wykonania danego zlecenia, tworzenie rezerwacji oraz ustalanie minimum magazynowego